EN: Lotus Market is the first mall built in Oradea. After several years of activity, they needed to update their branding so they asked us to redesign their image. Based on the initial logo, which was not bad, we created a fresh look, well suited for the actual needs of the market. At this time we also decided to change the name from Lotus Market to Lotus Center.
RO: Daca pana acum Lotus Market era un pol de atractie al Oradiei, odata cu extinderea si improspatarea imaginii, a devenit un adevarat centru al orasului din punct de vedere al shopingului si al divertismentului. Pentru reusita acestui proiect, ne-am adus aportul prin serviciul de rebranding, tot mai des intalnit in activitatea noastra din ultimul timp. Initial ni s-a cerut sa creem o identitate proaspata, care sa afiseze un aer modern si tineresc. Pornind de la identitatea initiala, care nu era de lepadat, am sintetizat si am actualizat logotipul Lotus, preschimband sufixul “market” cu “center”. Imaginea obtinuta pastreaza ideea vechiului logo, fiind totodata un logo actual si elegant. Ideea de a folosi magenta ca si culoare principala, am preluat-o de la patronul complexului, considerand-o de bun augur. Pe langa faptul ca este o culoare tinereasca si atragatoare, este si una dintre culorile naturale ale florii de lotus. In imaginile de mai jos, va prezentam noul logo alaturi de cel vechi, si o mica parte din manualul de identitate vizuala pe care l-am pregatit pentru a sustine acest brand.
Identitate veche – Identitate noua
Cromatica de baza a noului logo
Papetarie personalizata.
Pentru a se intelege ce inseamna serviciile corporate complete, am atasat si conceptul pentru infodesk-ul din incinta noului Lotus Center, concept ce a fost realizat 90% ca in proiect si este dat in folosinta. Pe langa conceptul de InfoDesk, am mai oferit servicii de consultanta in alegerea corpurilor de mobilier si a altor materiale interioare.
La momentul de fata, lucram la inca doua proiecte de identitate de corporatie pe care vi le vom prezenta in viitorul apropiat.
Identitatea vizuala a unei companii, este principalul element care o identifica pe o piata unde competitia nu iarta pe nimeni. Calitatea identitatii vizuale, e la fel de importanta ca si modul in care arata sediul, masina sau alte elemente importante pentru companie.
Identitatea vizuala bine facuta si sustinuta bineinteles de o campanie de marketing si advertising bine gandita, poate ridica o afacere dincolo de orice imaginatie. Nu suntem specialisti in advertising, insa colaboram cu cei mai buni profesionisti in domeniu si cea mai mare parte din identitatile create de noi, beneficiaza de servicii profesionale la cheie.
Identitatea vizuala a unei companii, este principalul element care o identifica pe o piata unde competitia nu iarta pe nimeni. Calitatea identitatii vizuale, e la fel de importanta ca si modul in care arata sediul, masina sau alte elemente importante pentru companie.
Identitatea vizuala bine facuta si sustinuta bineinteles de o campanie de marketing si advertising bine gandita, poate ridica o afacere dincolo de orice imaginatie. Nu suntem specialisti in advertising, insa colaboram cu cei mai buni profesionisti in domeniu si cea mai mare parte din identitatile create de noi, beneficiaza de servicii profesionale la cheie.
Cand am vazut pentru prima oara sigla noua, am avut senzatia ca nu ati schimbat nimic. Adevarul e ca nu trebuie intotdeauna sa faci o schimbare radicala pentru a realiza ceva mai bun. Felicitari pentru rebranding! Tineti-o tot asa!
Faina schema de culori si scgimbarea in Center. Bravo!
Multumim domnu’ 😉