Proiectul Dental Art, nu este prima noastra lucrare de branding in domeniul medical, insa e prima in domeniul stomatologiei. Inainte de a ne apuca de desenat, am studiat putin domeniul si am analizat modalitatile de promovare abordate atat de concurenta locala, cat si cea din strainatate. Am constatat ca majoritatea cabinetelor si clinicilor de stomatologie, utilizeaza imagini stilizate cu dinti, ceea ce nu a fost neaparat pe placul nostru. Punandu-ne putin in pielea clientului tinta, am constatat ca imaginea unui molar stilizat mi-ar spune imediat ca e vorba despre un cabinet stomatologic, insa gandul la acest molar imi induce mai degraba ideea de scos dintii decat de estetica dentara. Ca si client, ma intereseaza sa am un zambet frumos si sanatos. Avand in vedere ca numele cabinetului (Dental Art) e atat de clar, ne-am permis sa mergem pe un drum putin mai abstract si sa incercam sa cream o identitate care atrage de la prima privire, insa se dezvaluie pe parcurs. Simbolul grafic e o monograma ce contine literele D si A si simbolizeaza drumul care porneste drept, concret si tehnic si culmineaza in linia sinuoasa, mai artistica. E tocmai legatura dintre tehnica avansata utilizata in aceste cabinete si rezultatul ce necesita intotdeauna o mana de artist pentru a avea un aspect firesc si natural. Sloganul vine ca un raspuns la rezultatul efortului comun al tehnicii si artei si exclama: What a smile! Cromatica bazata pe verde vine sa sublinieze preocuparea continua pentru ecologia in domeniu si utilizarea intr-o cat mai mare masura a produselor bio.
Va invitam sa urmariti cateva imagini cu vechea si noua identitate vizuala.