Propunere de identitate SaraMob

Proiectul de rebranding pentru SaraMob, a aparut din nevoia de a traduce nivelul real al produselor in comunicarea vizuala.
SaraMob este una dintre cele mai bune firme de mobilier din vestul tarii si posibil cea mai buna din Oradea. Studioul nostru colaboreaza cu acest atelier din anul 2005 si am acumulat multa experienta impreuna. Noi venim intotdeauna cu provocarile, iar ei se dau peste cap sa puna in practica ”visele” noastre. Indiferent ca este vorba despre PAL melaminat, MDF vopsit si lacuit sau furniruit, materiale compozite (HiMacs, Corian, Krion), sticla, metal sau lemn masiv, aici se poate. De aceea a devenit partenerul preferat al celor mai buni designeri din zona.
Identitatea vizuala este simpla, compusa dintr-un simbol grafic ce reprezinta literele S si M in volum, simulat printr-un joc pozitiv-negativ, pe langa care apare numele si un tagline succint. Culoarea oranj a fost aleasa din doua motive: unul subiectiv, si in al doilea rand pentru ca e o culoare care iese in fata si contrasteaza foarte nimerit cu gri-ul.
 background branding
design logo
design carti de vizita

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.